Pisani prigovor korisnika

Pisani prigovor korisnika

U skladu s najboljom poslovnom praksom i namjerom te sukladno čl. 10. st. 1.-3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), obavještavamo korisnike da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:

TEN servis i održavanje d.o.o
Ulica Vjekoslava Heinzela 56, 10 000 Zagreb

ili poslati putem e-maila na: info@ten.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju preko telefona +385 (0)1 4242 060